مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 12:072022-08-30سياسي

فارس من| آرا مقصرین حادثه متروپل آبادان صادر شد/ مالک ساختمان 75 درصد مقصر بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان فارس با راه اندازی کمپینی خواستار برخورد قاطع با متهمان حادثه متروپل آبادان شدند.

این کمپین با عنوان فارس من ثبت شده است.

مخاطبان در این کمپین خواستار این شدند که خاطیان و متهمان این حادثه دردناک به مجازات خود برسند تا این امر درس عبرتی شود برای کسانی که می خواهند با بی توجهی به استانداردهای ساخت و ساز، جان هموطنان را بازیچه ی بی مسئولیتی خود  قرار دهند.

    علی داوودی مدیرکل استاندارد خوزستان با اشاره به استفاده از مصالح غیر استاندارد در ساختمان متروپل، اظهار کرد: استاندارد یک دستگاه تخصصی است زیرا به صورت مستقیم با بحث سلامت مردم در ارتباط است و از این رو باید به واسطه جایگاه نظارتی که دارد سازمانی نظام مند و قانون مدار باشد.

وی افزود: مصالح استفاده شده در متروپل تحت بارگذاری بیشتر و مورد سوء مصرف قرار گرفته و این موارد در کنار سایر عوامل باعث ریزش متروپل شده است.

شهرداری تخلفات ساختمانی را گزارش دهد احمد وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه دلایل ریزش متروپل به طور جدی تحت پیگرد قرار می گیرد، گفت: ما بلافاصله بعد از حادثه متروپل دستورالعمل خاصی صادر کردیم که سازه های ناپایدار شناسایی شود که این وظیفه شهرداری ها است که گزارشات را بدهند تا کار اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| آرا مقصرین حادثه متروپل آبادان صادر شد/ مالک ساختمان 75 درصد مقصر بود

فارس من| آرا مقصرین حادثه متروپل آبادان صادر شد/ مالک ساختمان 75 درصد مقصر بود